Palautus ja vaihto


Tarjoamme 14 vuorokauden palautus- ja vaihtomahdollisuuden kaikille muille myyntituotteillemme  poislukien sinetillä/liimanauhalla suljetut seuraavat tuotetyypit: sukkahousut, stay-up sukat, sukkanauhasukat, reisisuojat, muotoilevat alusvaatteet,  missä on ihoa vasten tuleva silikoniliimapinta --> näiden tuotteiden osalta rahapalautusta ei tehdä, mikäli tuotteen pakkaus on avattu. Edellä mainittuja poikkeuksia lukuunottamatta palauttaminen ja vaihtaminen on mahdollista, jos se tehdään 14 vuorokauden sisällä sen jälkeen kun asiakas on tehnyt peruuttamisilmoituksen sähköpostitse.

Jotta palautus hyväksytään, tulee palautettavan tuotteen olla myyntikuntoinen ja täysin puhdas! Sovita tuotteita varoen ja puhtaalle iholle. Huolehdi, että sovittaessa tuotteet eivät vaurioidu vääränlaisesta käsittelystä, älä siis esimerkiksi väkisin pue yllesi liian pientä kokoa, jotta ompeleet ja kangas ei repeydy. Olethan tarkkana, että sovitat vaatteita puhtaalle iholle, jotta materiaalit eivät tuhriudu ihon eritteistä, kuten hiestä ja hilseestä. Asiakkaan vastuulla on puhdistaa mahdolliset karvat ja pöly tuotteista ennen palauttamista. Älä irroita koko- ja pesulappuja ennen kun olet täysin varma, että haluat pitää tuotteen. Älä revi tai riko tuotteen pahvisia pakkauksia. 

Jos tuotetta on käytetty enemmän kuin on tarpeen sen ominaisuuksien tai koon selvittämiseksi, pidätämme oikeuden arvonalennukseen. On mahdollista, ettei palautusta ja hyvitystä voida tällaisessa tapauksessa tehdä ollenkaan.

Palauttaminen on maksullista. Mikäli palautat koko tilauksen tai osan siitä, vähennämme palautuksen yhteydessä palautuskulun 7,90€ per asiakaspalautuslähetys.

Tuotteen vaihtaminen

Jos tilaamasi koko osoittautui vääräksi, voit vaihtaa sen kerran veloituksetta toiseen kokoon tai toiseen samanhintaiseen tuotteeseen. Voit vaihtaa kaikkia muita tuotteita, paitsi sovitettuja sukkahousuja ja sukkatuotteita (stay-up ja sukkanauhasukat, sekä ohuet alusshortsit) sekä sovitettuja silikoniliimapintaisia tuotteita, mitä emme voi hygieniasyihin vedoten ottaa takaisin. Kun haluat tehdä tuotevaihdon, pidä huolta, että vaihtoon saapuva tuote on yllämainittujen ehtojen mukaan täysin myyntikelpoinen! Mikäli tuotetta on käytetty ja siinä on selviä käytön jälkiä, ei tuotetta voida enää vaihtaa. Ennen vaihtoa, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme ja ilmoitat mihin tuotteeseen haluat tehdä vaihdon. Tämä siksi, että osaamme varata haluamasi koon tai toisen tuotteen odottamaan vaihtokäsittelyä, eikä käy niin hassusti, että vaihtotuote kerkeää loppua ennen kun palautuksesi saapuu meille takaisin. Huomaa, että mikäli palautat myös vaihtotuotteen niin vähennämme palautuksen yhteydessä kaksinkertaisen palautuskulun eli 7,90€ x 2 = 15,80€

NOUTAMATON LÄHETYS EI OLE SAMA ASIA KUIN TUOTTEEN PALAUTUS / TILAUKSEN PERUUTUS! Jos et nouda tilaustasi ajoissa Postin toimipisteestä/pakettiautomaatista, perimme noutamattoman paketin palautumisesta toimitus- ja palautuskulut sekä materiaalikustannukset, mitkä määräytyvät lähetyksen koon mukaan. Vähimmäisveloitus on 15,80 euroa + mahdollinen uusi toimitusmaksu 7,90 euroa, mikäli tilaus joudutaan lähettämään uudelleen. 

SVEA LASKUASIAKKAAT! Huomioi että jos palautat koko tilauksen niin myös laskuasiakkailta vähennetään 7,90€ suuruinen palautusmaksu. Eli laskulle jää maksettavaksi palautuskulu 7,90€ + Svea laskutuslisä 2,95€ TAI Svea Erämaksun tilinavausmaksu 5€ + palautuskulu 7,90€ - riippuen kumman laskumuodon olet tilatessa valinnut.

Kampanjatuotteet ja ilmainen toimitus. Huomioi saamasi edut palauttaessa. Jos mahdollinen etu tai alennus on edellyttänyt tietyn ostomäärän alennusta kohti, eikä ehto palautuksen jälkeen täyty, menetät oikeuden kyseiseen alennukseen. 

Esimerkiksi jos olet tilannut tuotteita yli 50 eurolla, olet oikeutettu ilmaisen toimituksen etuun. Päädyt kuitenkin palauttamaan osan tuotteista siten, että menetät ilmaisen toimituksen edun. Tällöin toimitusmaksu 6,90 euroa veloitetaan jälkikäteen.

Muista palautuskuitti!

Kun olet puhdistanut ja todennut, että asiakaspalautuksesi on myyntikuntoinen ja täten palautettavissa - pakkaa tuote siististi alkuperäiseen lähetysmateriaaliin tai muuhun tarpeeksi vahvaan kääreeseen/pussukkaan/laatikkoon. Tämän jälkeen liitä palautuslomakkeen mukana tullut palautusosoite lähetyksen päälle ja vie lähetys Postiin. Pyydä palautuksesta aina kuitti, olkoon kyseessä normaali asiakaspalautus, vaihto tai mahdollinen reklamaatio. Jos asiakaspalautuslähetys katoaa, eikä asiakkaalla ole esittää palautuskuittia, emme ole velvollisia korvaamaan menetettyä tuotteen arvoa asiakkaalle.

Voi ei, tuotteessa on virhe ja tulee tarve reklamointiin

Jos tilaamassasi tuotteessa on selkeä valmistusvirhe, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse. Älä palauta tuotetta takaisin ennen kun olet saanut asiakaspalvelustamme vastauksen reklamaatioon. Suositeltavaa olisi, että vikakohdasta otetaan kuva, jossa selviää vika kokonaisuudessaan ja kuva toimitetaan sähköpostitse selitteen kera asiakaspalveluumme asiakaspalvelu(at)leeloo.fi. Olethan asiallinen reklamoidessasi ja rehellinen ilmoittaessasi mahdollisesta tuoteviasta. Usean toimintavuoden aikana olemme nähneet reklamaatiotapauksia, jossa tuote ei ole kestänyt käyttöä, koska koko on ollut väärä. Huomaa myös, että emme korvaa käytöstä johtuvaa kulumista kuten nukkaantumista. Ensisijainen toimintatapamme on reklamaatiotilanteissa tuotteen korjautus. Tilanne arvioidaan aina tapauskohtaisesti.

Älä epäröi olla yhteydessä jos mielen päällä on kysymyksiä tuotteista ja haluat antaa palautetta. Tilanteet pyritään aina selvittämään hyvässä hengessä ja ongelmatilanteet yritetään ratkaista niin, että molemmille osapuolille jäisi mukava mieli.

Asiaa rahanpalautuksesta

Kun asiakaspalautus saapuu meille takaisin, teemme rahanpalautuksen niin pian kuin on mahdollista.

Pyydämme huomioimaan, että asiakaspalautukset saapuvat lähes poikkeuksetta aina hitaammin takaisin mitä meiltä asiakkaalle lähettäessä, keskimäärin viikon kuluessa palautushetkestä. Sesonkien aikaan, kuten esimerkiksi jouluna, palautusten saapuminen saattaa kestää pidempään.

Maksun palautukset käsitellään Svea Ekonomi palvelun kautta. Hyvitykset palautuu asiakkaalle tilauksen maksutavan mukaisesti.

Heräsikö palautuksesta kysyttävää? Ota tällöin yhteyttä asiakaspalveluumme. Ripeä ja iloinen tiimimme auttaa aina!

Seuraa ja kysy somessa!

Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiisi, sekä selvitämme kaikki mahdolliset tuotetoiveet.

Tilaa uutiskirjeemme!

Saat mahtavia tarjouksia ja tietoa uutuuksista. Voit peruuttaa helposti koska vain.

Leeloo.fi © 2018
Loading...