Usein kysyttyä

Usein kysytyt kysymykset ja vastauksia niihin.

Voinko tilata laskulla? Mitä muita maksutapoja tarjoatte?

Jos haluat tilata laskulla, niin valitse ostoskorissa maksutavaksi Walley. Yleisimpien verkkopankkien ja luottokorttien lisäksi voit maksaa tilauksesi myös mobiilimaksuna (MobilePay, Apple Pay, Siirto ja Pivo).

Minulla on alennuskoodi/lahjakortti, miten sen käytän?

Ostoskorissamme on kohta "lahjakortti tai kampanjakoodi", kirjoita tekstikenttään koodi ja paina "käytä". Tämän jälkeen koodi aktivoituu. Huomaa, että et voi käyttää kahta koodia yhtäaikaa. Eli et voi käyttää sellaisessa kampanjassa lahjakorttia, missä vaaditaan yhtäaikaisesti käytettäväksi erillinen kampanjakoodi.

Vastaako koot teillä normaalia, vai onko mitoitukset pientä tai suurta?

Jokaisen tuotteen tuotesivulla on tuotekohtaiset mittatiedot ja kokosuositukset. Mitoitukset vaihtelevat jonkin verran eri valmistajien ja kankaiden välillä. Valikoimassamme on esimerkiksi erilaisia vartaloa muotoilevia housuja, joiden mitoitus poikkeaa vaikkapa tavan trikooleggingseistä. Siksi suosittelemme, että kokosuositukset luettaisiin huolella ja aina paras, jos voisi ihan mittanauhalla mittailla omaa vartaloa ja verrata mittoja tuotetiedoissa ilmoitettuihin mittoihin. Tarvittaessa asiakaspalvelumme auttaa koon valinnan kanssa.

Kuinka nopeasti saan tilaukseni?

Pyrimme lähettämään tilaukset aina mahdollisimman pian. Maksetut tilaukset pakataan ja toimitetaan Postin kautta niiden koon mukaan joko Pikkupakettina tai Postipakettina. Postipaketit saapuvat noudettavaksi 2-3 arkipäivän kuluessa. Pikkupaketit saapuvat yleensä 3-4 arkipäivän aikana asiakkaan kotiin. Pyhäpäivät ja sesongit (esim. joulu) vaikuttavat hidastavasti lähetysten saapumiseen. 

Tein tilauksen viikko sitten, missä tilaukseni viipyy?

Mikäli et saa tilaustasi viikon kuluessa, ole välittömästi yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu(at)leeloo.fi. Usein käy niin, että tilaus odottelee postissa noutoa ja asiakas ihmettelee tilauksensa perään. Tällaisissa tapauksissa on saattanut käydä niin, että lähetyksen saapumisilmoitus ei ole tavoittanut asiakasta. Älä odottele liian pitkään vaan kysy rohkeasti mikäli koet, että tilauksen saapumisessa on kulunut liian kauan aikaa.

Huomaa myös mahdollisten ennakkotilaustuotteiden poikkeavat toimitusajat! Ennakkotilaustuotteiden poikkeavasta toimitusaikataulusta ilmoitetaan aina tuotetietojen yhteydessä. Huomaa myös, jos tilauksessasi on sekä ennakkotilaustuotteita, että varastosta heti saatavilla olevia tuotteita, tilauksesi postitetaan kuitenkin yhtenä lähetyksenä yhdessä ennakkotilatun tuotteen kanssa.

Haluan palauttaa tuotteen, miten toimin?

Kun olet vastaanottanut lähetyksen, sinulla on 14 vuorokautta aikaa tehdä peruutusilmoitus sähköpostitse asiakaspalveluumme. Tilauksen mukana tulleen lomakkeen yhteydessä (kuitin kääntöpuolella) on ohje miten toimia, jos palauttaa koko tilauksen tai vain osan siitä. Lue ohjeet huolellisesti ja täytä tarvittavat tiedot lomakkeeseen. Mikäli et saanut asiakaspalautuslomaketta tilauksesi mukana, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Voit lukea palautuksesta lisää myös täältä.

Miksi palauttaminen maksaa?

Palautuskulu on välttämätön, jotta voimme ylläpitää maltillista hintatasoa alalla, jossa asiakaspalautusten määrä on huomattava. Tarjoamme kuitenkin ilmaisen vaihtomahdollisuuden (kts. lisää palautusehdoista).

Panostamme laadukkaisiin tuotekuvauksiin sekä kokotaulukoihin, jotta palautusmäärät pysyvät mahdollisimman pieninä. Palautukset rasittavat myös ympäristöä, joten jokainen harkittu tilaus on ekoteko.

Tilaamani tuote oli väärän kokoinen, voinko vaihtaa sen?

Kyllä ja suosittelemme aina vaihtamaan epäsopivan tuotteen toiseen kokoon tai eri malliin. Voit vaihtaa mitä tahansa muita tuotteita paitsi sovitettuja maskeja, sukkahousuja, sukkia, reisisuojia ja osaa alusvaatteistamme (niiden alusvaatteiden kohdalla, mitä ei voi palauttaa, on mainittu erikseen tuotetiedoissa). Pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme ennen vaihtoa, jotta voimme varmistaa vaihtotuotteen saatavuuden ja varaamaan sen vaihtokäsittelyä varten. Huomioi yksi vaihto veloitukseton vaihto per tilaus!

Miten teen reklamaation tilaamastani tuotteesta?

Jos sait viallisen tuotteen tai haluat reklamoida tilaamastasi tuotteesta, ota aina ensin yhteyttä asiakaspalveluumme mielellään sähköpostitse ja liitä viestin yhteyteen ainakin yksi kuva, josta selvästi näkyy tuotteen vikakohta. 

Olen palauttanut tilaukseni, milloin saan rahani takaisin?

Kun asiakaspalautus saapuu varastollemme, teemme niistä pääsääntöisesti hyvityksen heti seuraavan 2-3 vuorokauden sisällä. Hyvitys tehdään Paytrail palvelun kautta takaisin sille maksutavalle, jolla tilaus on tehty. Joissain tapauksissa Paytrail kysyy tilinumerosi palautusta varten sähköpostitse. Tilinumeroasi kysytään esimerkiksi mikäli olet maksanut maksusi Ålandsbankenin kautta, pankin aikaikkuna Paytrailin ja pankin väliselle palautukselle on umpeutunut, tai jos yhdelle tilaukselle tehdään useampia palautuksia.

Palautuksen käsittelyyn kuluu tavallisesti muutama arkipäivä. Palautuksen kestoon voi vaikuttaa se, että rahoja siirretään pankkien välillä.

Sain viestin, ettei palautusta ole hyväksytty, miksi?

Jos palautustasi ei ole hyväksytty, on se palautunut meille ehtojen vastaisesti. Eli kyseessä on mitä todennäköisimmin ollut tuote, mikä on ollut palautuessaan myyntikelvoton, se on palautettu reilusti myöhässä tai se on ollut sellainen tuote, mikä ei lukeudu palautettavien tuotteiden piiriin. Emme hyvitä rahaa takaisin, mikäli palautusehtoja on laiminlyöty.

Onko teillä kivijalkamyymälää?

Oulun kivijalkamyymälämme on suljettu maaliskuussa 2022. Nettikauppa palvelee jatkossa normaaliin tapaan vuoden jokaisena päivänä 24/7/365.

Seuraa ja kysy somessa!

Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiisi, sekä selvitämme kaikki mahdolliset tuotetoiveet.

Tilaa uutiskirjeemme!

Saat mahtavia tarjouksia ja tietoa uutuuksista. Voit peruuttaa helposti koska vain.

Leeloo.fi © 2024
Loading...