FAQ eli usein kysytyt kysymykset

Saako teiltä tilattua postiennakolla?

Ei. Valitettavan usea asiakas jättää tilaukset noutamatta aiheuttaen paljon ylimääräisiä kuluja ja vaivaa, jonka vuoksi emme myy tuotteitamme postiennakolla.

Kuinka nopeasti saan tilaamani tuotteet?

Pyrimme lähettämään tilaukset aina mahdollisimman pian. Maksetut tilaukset saapuvat joko pakettina asiakkaan lähipostiin tai Pienlähetyksenä (kirjelähetys) päiväpostin mukana kotipostilaatikkoon. Paketit on yleensä noudettavissa parin vuorokauden aikana. Pienlähetykset saapuvat yleensä 2-4 vuorokauden aikana asiakkaan kotiin. Pyhäpäivät ja sesongit (esim. joulu) vaikuttavat hidastavasti lähetysten saapumiseen. Pakettilähetyksiä voit seurata toimittamamme seurantakoodin avulla postin sivuilla. Pienlähetyksillä ei ole seurantaa. Tärkeää! Posti säilyttää pakettilähetyksiä vain viikon verran, muista siis noutaa tilauksesi ajoissa Postista!

Voinko maksaa tilaukseni perinteisellä tilisiirrolla?

Kyllä voit. Valitsemalla ostoskorissa tilisiirto/ennakkomaksun saat tilauksen teon jälkeen maksuohjeet automaattisesti sähköpostiisi. Tilisiirto on hyvä maksuvaihtoehto esimerkiksi silloin, kun sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia juuri sillä hetkellä lähellä tai haluat maksaa ostoksesi vaikkapa seuraavana päivänä. Maksuaikaa tilisiirtotilauksilla on 3 pankkipäivää. Kun maksu saapuu – lähetämme tilauksesi.

Missä tilaukseni viipyy?

Mikäli et saa tilaustasi viikon kuluessa, ole välittömästi yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu(at)leeloo.fi. Usein käy niin, että tilaus odottelee postissa noutoa ja asiakas ihmettelee tilauksensa perään. Tällaisissa tapauksissa on saattanut käydä niin, että lähetyksestä ei ole saapunut kuittausta asiakkaan sähköpostiin tai Postin noutoilmoitus ei ole tavoittanut asiakasta. Lähetämme aina tilaukset mahdollisimman pian, joten älä odottele liian pitkään vaan kysy rohkeasti mikäli koet, että tilauksen saapumisessa on kulunut liian kauan aikaa. Joskus myös Pienlähetyksiä ”hukkuu” postissa, joten aina kannattaa olla ajoissa yhteydessä asiakaspalveluumme, jolloin selvitämme heti syyn lähetyksen viivästymiseen. Huomaa myös mahdollisten ennakkotilaustuotteiden poikkeavat toimitusajat! Ennakkotilaustuotteiden poikkeavasta toimitusaikataulusta ilmoitetaan aina tuotetietojen yhteydessä tilaushetkellä.

Tilaamani tuote on viallinen/rikki, mitä teen?

Mikäli tuote oli virheellinen, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme, mielellään sähköpostitse asiakaspalvelu(at)leeloo.fi ja liitä viestin mukaan vähintään yksi kuva viallisesta tuotteesta. Ensisijainen toimintatapamme on viallisen tuotteen korjautus ja mikäli tämä ei ole mahdollista, tuote vaihdetaan kokonaan uuteen.

Sain väärän koon/värin/tuotteen, mitä teen palautuksen suhteen?

Ota heti yhteyttä sähköpostitse asiakaspalveluumme asiakaspalvelu(at)leeloo.fi ja kerro mikä tuote on kyseessä. On erittäin tärkeää, että voimme nopeasti lähettää oikean tuotteen tilalle sekä saamme korjattua mahdolliset saldovirheet verkkokaupastamme.

Tuote ei vastannut odotuksiani, saanko palauttaa tilaukseni?

Toki. Tarjoamme kaikille normaalihintaisille tuotteillemme 14 vuorokauden ilmaisen palautusoikeuden. Poislukien alusvaatteet, sukat ja sukkahousut, joille emme tarjoa palautusmahdollisuutta. Huomaa, että Outlet tuotteiden palautuksesta ja vaihdosta perimme 5 euron palautusmaksun per tuote. Outlet tuotteiden maksullisesta palautuksesta mainitaan erikseen jokaisen Outlet-tuotteen tuotesivulla.

Panostamme aina nopeisiin rahan palautuksiin, eikä asiakkaan tarvitse odotella viikkokausia rahojaan takaisin.

Palautin tuotteen jo aikaa sitten, miksi en ole saanut rahojani takaisin?

Suoritamme maksujen palautukset aina ensi tilassa, yleensä parin päivän sisällä kun asiakaspalautuslähetys on saapunut ja kuntotarkastettu. Näet myös omalta asiakastililtäsi, kun maksun palautus on suoritettu. Asiakaspalautukset eivät kuitenkaan saavu meille takaisin niin nopeasti mitä asiakkaalle lähettäessä. Mikäli koet, että rahan palautuksessa on kestänyt liian kauan aikaa, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Muista aina ilmoittaa tilinumerosi IBAN muodossa.

Oma kokoni on loppu, saatteko tuotetta lisää?

Voit tiedustella loppuunmyytyä kokoa/väriä/mallia asiakaspalvelustamme asiakaspalvelu(at)leeloo.fi. Pyrimme täydentämään loppuunmyytyjä tuotteita ja kokoja säännöllisesti. Valitettavasti kaikkia tuotteita ei saada aina lisää.

En osaa päättää kumman koon tilaan, voitteko antaa mittoja?

Kyllä vain. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme ja kerro mitä mittoja tai mahdollisia lisätietoja kaipaat. Autamme mielellämme koon valinnan kanssa.

Onko teillä kivijalkamyymälää?

Kyllä, myymälämme sijaitsee Oulun keskustan kupeessa, osoitteessa Mäkelininkatu 15. Myymälämme on avoinna arkisin klo 12-17. Kaikki nettikaupan tuotteet on nähtävillä ja sovitettavissa Oulun myymälässämme. Ostokset voi maksaa paikan päällä kortilla tai käteisellä. Myös netin kautta maksetut tilaukset voi halutessaan noutaa myymälästämme.