FAQ eli usein kysytyt kysymykset

Saako teiltä tilattua postiennakolla?

Ei. Valitettavan usea asiakas jättää tilaukset noutamatta aiheuttaen paljon ylimääräisiä kuluja ja vaivaa, jonka vuoksi emme myy tuotteitamme postiennakolla.

Voiko tilata laskulla?

Kyllä. Verkkokaupastamme voi tilata Everyday laskulla. Everyday tarjoaa turvallisen tavan ostaa tuotteita laskulla ja osamaksulla. Lue lisää www.everyday.fi.

Kuinka nopeasti saan tilaamani tuotteet?

Pyrimme aina lähettämään tilaukset mahdollisimman pian. Maksetut tilaukset saapuvat joko pakettina asiakkaan lähipostiin tai Pienlähetyksenä päiväpostin mukana kotipostilaatikkoon. Paketit on yleensä noudettavissa parin vuorokauden aikana. Pienlähetykset saapuvat yleensä 2-4 vuorokauden aikana asiakkaan kotiin. Pyhäpäivät ja sesongit (esim. joulu) vaikuttavat hidastavasti lähetysten saapumiseen. Pakettilähetyksiä voit seurata toimittamamme seurantakoodin avulla postin sivuilla. Pienlähetyksillä ei ole seurantaa.

Voinko maksaa tilisiirrolla?

Kyllä voit. Valitsemalla ostoskorissa tilisiirto/ennakkomaksun saat tilauksen teon jälkeen maksuohjeet automaattisesti sähköpostiisi. Tilisiirto on hyvä maksuvaihtoehto esimerkiksi silloin, kun sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia juuri sillä hetkellä lähellä tai haluat maksaa ostoksesi vaikkapa seuraavana päivänä. Maksuaikaa tilisiirtotilauksilla on 3 pankkipäivää. Kun maksu saapuu – lähetämme tilauksesi.

Missä tilaukseni viipyy?

Mikäli et saa tilaustasi viikon kuluessa, ole välittömästi yhteydessä asiakaspalveluumme info@leeloo.fi. Usein käy niin, että tilaus odottelee postissa noutoa ja asiakas ihmettelee tilauksensa perään. Tällaisissa tapauksissa on saattanut käydä niin, että lähetyksestä ei ole saapunut kuittausta asiakkaan sähköpostiin tai Postin noutoilmoitus ei ole tavoittanut asiakasta. Lähetämme aina tilaukset mahdollisimman pian, joten älä odottele liian pitkään vaan kysy rohkeasti mikäli koet, että tilauksen saapumisessa on kulunut liian kauan aikaa. Joskus myös Pienlähetyksiä ”hukkuu” postissa, joten aina kannattaa olla ajoissa yhteydessä asiakaspalveluumme, jolloin selvitämme heti syyn lähetyksen viivästymiseen.

Tilaamani tuote on viallinen/rikki, mitä teen?

Joskus tuotteissa saattaa olla ikäviä valmistusvirheitä, jotka toki olemme velvollisia hyvittämään. Älä palauta automaattisesti heti viallista/rikkinäistä tuotetta, vaan ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme info@leeloo.fi. Näin voimme sopia hyvissä ajoin mahdollisista hyvityksistä/korvaavasta tuotteesta.

Sain väärän koon/värin/tuotteen, mitä teen palautuksen suhteen?

Ota heti yhteyttä sähköpostitse asiakaspalveluumme info@leeloo.fi ja kerro mikä tuote on kyseessä. On erittäin tärkeää, että voimme nopeasti lähettää oikean tuotteen tilalle sekä saamme korjattua mahdolliset saldovirheet verkkokaupastamme.

Tuote ei vastannut odotuksiani, saanko palauttaa tilaukseni?

Toki. Tarjoamme lähes kaikille tuotteillemme 14 vuorokauden ilmaisen palautusoikeuden. Poislukien sukat ja sukkahousut, joille emme tarjoa palautusmahdollisuutta. Olisi ihanteellista, että kerrot asiakaspalautuslomakkeessa, miksi tuote ei vastannut odotuksiasi, jotta voimme informoida ominaisuuksista tuotekuvauksiin paremmin.

Panostamme aina nopeisiin rahan palautuksiin, eikä asiakkaan tarvitse odotella viikkokausia rahojaan takaisin. Huomaa, että Everyday laskulla tehtyihin tilauksiin teemme maksumuutokset Everydayn kauppiaspaneelissa, jolloin ne päivittyvät Everydayn maksurekisteriin välittömästi. Everyday tekee tarvittavat toimenpiteet laskun suhteen asiakkaalle.

Palautin tuotteen jo aikaa sitten, miksi en ole saanut rahojani takaisin?

Suoritamme maksujen palautukset aina ensi tilassa, yleensä parin päivän sisällä kun asiakaspalautuslähetys on saapunut ja kuntotarkastettu. Näet myös omalta asiakastililtäsi, kun maksun palautus on suoritettu. Asiakaspalautukset eivät kuitenkaan saavu meille takaisin niin nopeasti mitä asiakkaalle lähettäessä. Mikäli koet, että rahan palautuksessa on kestänyt liian kauan aikaa, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Muista aina ilmoittaa tilinumerosi IBAN muodossa (paitsi jos tilaus on tehty Everydayn kautta).

Oma kokoni on loppu, saatteko tuotetta lisää?

Voit tiedustella loppuunmyytyä kokoa/väriä/mallia asiakaspalvelustamme info@leeloo.fi. Pyrimme täydentämään loppuunmyytyjä tuotteita ja kokoja säännöllisesti. Valitettavasti kaikkia tuotteita ei saada aina lisää.

En osaa päättää kumman koon tilaan, voitteko antaa mittoja?

Kyllä vain. Ole yhteydessä meihin sähköpostitse ja kerro mitä mittoja tai mahdollisia lisätietoja kaipaat. Varsinkin kenkien mitoista saa kysyä rohkeasti, jotta asiakas saa heti tilattua itselleen oikean koon.